پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

مركز خريد آنتاليا

تور آنتاليا, هتل هاي تركيه, تور استانبول, تور تركيه, بليط نركيه

مركز خريد آنتاليا

۱۰۰ بازديد

از مهم ترين مراكز خريد آنتاليا ، مركز بسيار زيباي تراسيتي ست
 
 
انتخاب تور آنتاليا منطقه لارا يك انتخاب به ياد ماندني ست . منطقه لارا آنتاليا ، مكاني بسيار زيبا با آبهايشفاف و ملايم درياي مديترانه ست . اين منطقه با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حالت وسعه صنعت گردشگري مي باشد .امروزه لارا به يكي از جذابترين اماكن براي استراحت و اقامت گردشگران در آنتاليا تبديل شده است . بسياري از گردشگران و بازديدكنندگان اين منطقه معتقدند كه بهترين زمان براي گذراندن تعطيلات و استفاده از ساحل زيباي اين منطقه از اواخرارديبهشت ماه تا اواخر تيرماه مي باشد كه آب و هوا و دريا در بهترين موقعيت براي استفاده مي باشد. آب و هواي لارا در طول سال گرم ودلپذير است و داراي آب و هوائي كاملا مديترانه اي است و با اين حال در فصلهاي باراني شرايط بسيارخوشايند دارد .
 
منطقه لارا آنتاليا ، مكاني بسيار زيبا با آبهايشفاف و ملايم درياي مديترانه ست .

 
 مركز خريد تراسيتي مكاني براي گردشگران كه به راحتي خريد كنند .

مركز خريد TerraCity . اين مركز خريد يكي از بهترين مراكز خريد تركيه است .
 
منطقه لارا نزديكترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا مي باشد و فقط با فاصله ۶كيلومتر در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد . در منطقه لارا ، مراكز خريدي وجود دارد تا گردشگران براحتي خريد كنند و نيازي براي رفتن به مركز شهر آنتاليا براي خريد نباشد . يكي از اين مراكز ، مركز خريد TerraCity  ميباشد . اين مركز خريد يكي از بهترين مراكز خريد تركيه است .
از مهم ترين مراكز خريد آنتاليا ، مركز بسيار زيباي تراسيتي ست كه در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ افتتاح شد .

از مهم ترين مراكز خريد آنتاليا ، مركز بسيار زيباي تراسيتي ست كه در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ افتتاح شد . مركز خريد ترا سيتي آنتاليا با ارائه انواع اجناس داخلي و خارجي در مارك هاي معتبر و فودكورتي چندين رستوران و كافه با ظرفيت ۸۳۰ نفر ، عنوان بزرگترين مركز خريد آنتاليا را از آن خود كرد . ۱۵۰فروشگاه اين مجموعه با عرضه انواع مارك هاي معروف دنيا نظير Vetrina، Massimo Dutti، GAP، Pull&Bear، KFC، Apple، Tresera،و ۳۰ رستوران كوچك و بزرگ آن، اين مركز خريد را به يكي از جاذبه هاي توريستي منطقه لاراي آنتاليا تبديل كرده است . تراسيتي بزرگترين و كاملترين مركز خريد شهر آنتاليا است 
تراسيتي بزرگترين و كاملترين مركز خريد شهر آنتاليا است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.